فعالیت سامانه آموزش مجازی رهیاران

دوره-آموزشی-سازمانها-_کیش-تک_پردیس-فناوری-کیش_سامانه-مجازی-رهیاران-6-600x428
اخبار و اطلاعیه

فعالیت سامانه آموزش مجازی رهیاران

فعالیت سامانه آموزش مجازی رهیاران

امروزه در مورد کلاس آنلاین و آموزش الکترونیکی زیاد می شنویم.شرکت ها و سازمان ها در پی راه‌اندازی نرم افزار آموزش مجازی LMS هستند تا سیستم آموزش سازمانی خودشان را به بهترین شکل ممکن توسعه دهند. دانشگاه‌ها و مدارس سامانه‌های آموزش الکترونیکی راه‌اندازی می‌کنند. در همین راستا، سامانه آموزش مجازی رهیاران، تمام امکانات را برای شرکت کنندگان محیا می کند تا بتوانید در تمام نقاط کشور ، از این امکانات بهره مند شوید .

نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین و سامانه مدیریت آموزش مجازی دو بال راه اندازی آموزش از راه دور برای مدارس  و سازمان ها هستند. با این دو بال امکان ارائه اموزش از راه دور بی نقص برای دانش پذیران و کارکنان مهیا می شود و آن ها می توانند تنها در یک سیستم اینترنتی با هم ارتباط برقرار کنند، تعامل داشته باشند، سخنرانی ها و ارائه ها را مشاهده کنند و در مورد آن به بحث و گفتگو بپردازند و همراه با کار گروهی با منابع آموزشی درگیر شوند.  سیستم ادوب کانکت به تعداد بی شماری کاربر اجازه می دهد که در زمان مشابهی و از هر نقطه ای که هستند از طریق اینترنت در کلاس آنلاین شرکت کنند.

سامانه های آموزش مجازی رهیاران که با نام آشنای LMS (ال ام اس) آن را می شناسید نیز امکان آرشیو محتواهای آموزشی را به صورت آفلاین فراهم می کنند و مدیریت آموزش مجازی را ممکن می سازند. یکی دیگر از قابلیت های مهم نرم افزار آموزش مجازی، امکان گرفتن آزمون الکترونیکی در فرمت های جذاب و متنوع است. 

شرکت پردیس فناوری کیش با ارائه نرم افزار ادوب کانکت و ارائه پشتیبانی فوق العاده، امکان استفاده از یکی از بهترین ال ام اس های دنیا را در اختیار هموطنان عزیزمان قرار داده است.

جهت درخواست دوره های سازمانی و مدارس  تنها از طریق ایمیل info@rahyaranlms.ir و یا باشماره 02166176196 در ارتباط باشید