بهترین جایگزین برای کلاس‌های حضوری تقویتی–تکدرس و کنکور خصوصی و گروهی

http://rahyaranlms.ir
اخبار و اطلاعیه

بهترین جایگزین برای کلاس‌های حضوری تقویتی–تکدرس و کنکور خصوصی و گروهی

بهترین جایگزین برای کلاس‌های حضوری تقویتیتکدرس و کنکور خصوصی و گروهی

 

https://rahyaranlms.ir

 

ارتباط در سیستم آموزش مجازی جایگزین مناسبی برای برگزاری دورههای خصوصی و یا گروهی آموزش‌های تقویتی-تکدرس و کنکور می‌باشد، که در عصر کنونی علاوه بر محدودیت‌های ارتباطی و الزام فاصله اجتماعی در مقابله با بیماری اپیدمی کرونا، از ظرفیت‌های بیشتری برخوردار است و می‌تواند معایب محدودیت‌های دیگر را نیز ازبین ببرد، که مهمترین آنها عبارتند از رفت و آمد‌های شهری و هزینه‌های مربوط به آن، ریسک خطرات جاده‌ای و سفر درون شهری، زمان از دست رفته در سفر‌های متعدد، الزامات یک دیدار و تشریفات مربوطه، رعایت ساعات عرف جهت برگزاری یک کلاس و یا دیدار آموزشی و موارد بسیار دیگری که در ارتباط مجازی به صورت تعاملی وجود ندارد و دیگر دغدغه‌ای برای آنها وجود نخواهد داشت، چراکه در هر ساعت از شبانه روز امکان اجرای کلاس‌های تقویتی و رفع اشکال وجود دارد و ضرورتی برای یک دیدار حضوری کاملا منتفی می‌باشد، علاوه بر آن در زمان مراجعه (رفت و آمد) هزینه‌های مربوطه برای مدرس یا دانش آموز صرفه ‌جویی می‌شود. و یک مزیت بسیار مهم در این روش قابلیت ضبط و بازبینی کلاس برگزار شده می‌باشد که به درخواست مدرس قابل اجرا به صورت آنلاین می‌باشد و غیرقابل ارائه به دیگران است.

 

https://rahyaranlms.ir

 

استفاده از سیستم آموزش مجازی در سامانه رهیاران بسیار ساده است و شما می‌توانید در کمتر از چند دقیقه و بدون نیاز به امکانات خاص و با ساده ترین وسایل متصل به شبکه مانند کامپیوتر، گوشی موبایل یا تبلت کلاس را با کیفیت برگزار نمایید. علاوه بر آن هماهنگی و نظم در برگزاری کلاس‌های مذکور در این روش بسیار ساده و مدون می‌باشد. در ادامه یک مثال ساده از برگزاری کلاس تقویتی ریاضی سال اول متوسطه را برای شما شرح میدهیم.

 

https://rahyaranlms.ir

 

بر اساس نیاز دانش آموز و سطح علمی وی، آموزگار می‌تواند تعداد جلسات را بر سرفصل تعیین شده در 10 جلسه یک ساعت و نیم برنامه ریزی کند، اگر با توافق دانش آموز و مدرس ساعت برگزاری را 9 الی 10:30 شب در نظر بگیریم بدون نیاز به هیچ امکاناتی و یا دغدغه رفت و آمد از اقصی نقاط کشور پذیرش دانش آموز داشته باشد و هزینه مناسب با تدریس خود را دریافت کند، در مقایسه با هزینه کلاس‌ها در روش مجازی معادل 7/1 هزینه کل هزینه روش حضوری خواهد بود و شما تنها با پرداخت مبلغ سرویس می‌توانید به صورت ساعتی از این پنل استفاده کنید. البته در قرارداد‌های با حجم و تعداد جلسات بالا این هزینه قابل کاهش نیز می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنیم با این سامانه بیشتر آشنا شوید و با مراجعه با آدرس اینترنتی:

Rahyaranlms.ir

و یا تماس با شماره 66176196 (021) و 09059626900 در خصوص کسب اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه‌ها اقدام نمایید.