چرا دوره مدیریت تبلیغات و بازاریابی فوتبال

دوره مدیریت بازاریابی فوتبال
اخبار و اطلاعیه

چرا دوره مدیریت تبلیغات و بازاریابی فوتبال

چرا دوره مدیریت تبلیغات و بازاریابی فوتبال

مدیریت تبلیغات و بازاریابی فوتبالدپارتمان دوره های فوتبال ؛ دوره مدیریت تبلیغات و بازاریابی فوتبال ، دوره تخصصی مدیریت باشگاه های فوتبال و در حوزه فناوری ورزشی می باشد.

امروزه، در جهان باشگاه هاي ورزشی واحدهایی هستند كه براي اهداف اقتصادي تشكیل و اداره میشوند. باشگاهها براي كسب منافع اقتصادي، ورزش یا ورزشهاي خاصی را انتخاب میكنند. و در آنها فعال میشوند. همچنین، باشگاهها براي تأسیس ورزشگاه ها سرمایه گذاري كرده و سعی میكنند در حوزه هاي ورزشی انتخابی خود به رده هاي بالایی برسند. تا بتوانند درآمد بیشتري كسب كنند.

در گذشته تئوری بازاریابی کلاسیک، به جذب مشتریان جدید و انجام معاملات متمرکز تأکید داشت. اما با شدت گرفتن رقابت بین شرکتها و سازمانها در مشتری یابی برای محصولات و خدماتشان و همچنین افزایش قدرت مشتری در دنیای رقابتی امروز، سازمانها نه تنها باید در پی جذب مشتریان جدید باشند، بلکه حفظ و نگهداری مشتریان قبلی و برقراری روابط مستحکم با آنان را نیز مورد توجه قرار دهند . ازاین رو در فعالیت های ورزشی توجه به بازاریابی، اندیشۀ حمایت از محصول نهایی و مشتری اهمیت زیادی دارد. و تمرکز بر نیازهای مشتریان و مخاطبان ورزشی، عامل اصلی گرایش بازاریابی ورزشی است.

امروزه بسیاری از فدراسیون ها و سازمان های ورزشی بین المللی، مفاهیم جدید بازاریابی ورزشی را پذیرفته اند. و براساس آن عمل میکنند. آنها متوجه شده اند که تمرکز بر نیازهای مشتریان ورزشی به معنای توجه به کیفیت ورزش، رقابتها و محصولات ورزشی و ارائۀ خدمات به مشتریان است. در نتیجه، این موضوعات از جدیدترین مفاهیم بازاریابی ورزشی قلمداد میشود. و هر سازمان ورزشی که مشتری گرا باشد، باید با این مفاهیم آشنا شود.

جهت ثبت نام بر روی تصویر کلیک نمایید

مدیریت تبلیغات و بازاریابی فوتبالبرای اولین بار برگزاری دوره های تخصصی ورزشی فوتبال در دانشگاه تهران ، برترین دانشگاه علمی کشور برگزار می گردد .

مخاطبین این دوره شامل : مدیران باشگاه‌ها و آکادمی‌ها ، اصحاب رسانه‌های ورزشی و خبری ، روابط عمومی باشگاه‌ها ، مدیران فدراسیون‌ها و هیات‌های فوتبال ، ایجنت‌ها ، مدیران بازاریابی ورزشی ، مدیران اماکن ورزشی ، امور قراردادها ، دانشجویان رشته‌های مدیریت و بازاریاب ، تربیت بدنی و علوم رسانه‌ای و اجتماعی

نحوه اجرا : آنلاین

تاریخ اجرا: به مدت ۸ ساعت طی دو روز در تاریخ ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه

زمان اجرا : از ساعت ۱۶ الی ۲۰

سرفصل دوره :

۱. آمیخته بازاریابی در فوتبال

۲. جایگاه انواع محصول در فوتبال

۳. قیمت گذاری روی انواع محصولات در فوتبال

۴. آمیخته ترویج انواع محصولات فوتبال

۵. روش های موثر دسترسی به محصولات فوتبال

۶. روش های موثر تبلیغ با توجه به محصول در فوتبال

مدرس دوره : دکتر حمید قاسمی
(دکتری مدیریت ورزشی و هیات علمی دانشگاه ، نویسنده و مدرس رشته بازاریابی و ارتباطات ورزشی)


ارتباط‌‌ با‌ ما :
 تلفن : ۰۲۱۶۶۱۷۶۱۹۶       ۰۲۱۶۶۵۶۹۷۶۲      ۰۹۰۵۹۶۲۶۹۰۰
شبکه‌های‌ اجتماعی آی‌ تی‌ فوتبال :
کانال‌تلگرام itfootball_ir@  
اینستاگرام   itfootball.ir  
آپارات itfootball